100 Mbps’e kadar

369,90 TL

LİMİTSİZ İNTERNET

İlk 3 Ay

Sonraki aylarda 479,90₺

Başvur
  • Kampanyadan; bireysel yeni müşterilerimiz ve mevcut müşterilerimizden taahhüt süresini bitiren/taahhütü bulunmayanlar faydalanabilir. Ayrıca mevcut müşterilerimizden kampanyalarındaki 12 aylık taahhütünü tamamlamış olanlar da faydalanabilir.
  • Kurulum ücreti ₺750‘dir ve 12 aylık taahhüt veren müşterilerden kurulum hizmetine ait ücret abonelik süresince alınmaz.
  • Aktivasyon ücreti ₺400‘dir ve 12 aylık taahhüt veren müşterilerden aktivasyon hizmetine ait ücret abonelik süresince alınmaz. 
  • Müşterinin herhangi bir nedenle taahhüt bitiminden önce ayrılma durumunda son faturaya bu ücretler (Aktivasyon ücreti ve Kurulum ücreti) yansıtılacaktır.
  • Tarifelerden ADSL, VDSL ve Fiber altyapılar üzerinden faydalanılabilir. Fiber altyapılarda ₺49,90 fiber modem kullanım ücreti her ay fatura edilecektir .FTTH (Eve Kadar Fiber) altyapısında hizmet alan müşterilerimiz için modem altyapı operatörü tarafından gönderilecektir. Bu nedenle müşterinin ad-soyad ve iletişim bilgileri altyapı operatörü ile paylaşılacaktır. FTTH (Eve Kadar Fiber) altyapısındaki müşteriler aboneliğinin iptali durumunda, kullanımlarına verilmiş olan cihaz(lar)ı, 10 gün içinde EPLANET’in anlaşmalı olduğu kargo firmasının herhangi bir şubesine EPLANET ödemeli olarak iade etmelidir, iade edilmemesi durumunda 600 ₺ cihaz bedeli müşterinin son faturasına yansıtılacaktır.
  • ADSL-VDSL altyapısında hizmet alan müşterilerimiz için modem ücreti faturaya ek olarak, ₺49,90 kiralama şeklinde yansıtılır. Peşin modem ücreti 600,00 ₺ 'dir.
  • Taksitli olarak satın almak isteyen müşterilerimiz için 150,00₺ modem ücreti ilk 4 ay fatura yansıtılır.
  • Müşterinin kullanımında olan ancak EPLANET tarafından temin edilmemiş olan cihaz (lar)da oluşan arıza ve cihaz kaynaklı bağlantı sorunlarından EPLANET sorumlu değildir.
  • Her ay bir defa olmak şartı ile abonelik süresince istendiği kadar alt veya üst tarifelere geçiş yapılabilir. Taahhütlü aboneliklerde alt pakete geçişte cayma bedeli yoktur.
  • Daha yüksek hıza ihtiyacı olanlar, kampanya kullanımına başladıktan sonra altyapının desteklemesi koşulu ile 50 Mbps’ye Kadar Limitsiz veya 100 Mbps’ye Kadar Limitsiz tarifelerine geçiş yapabilir.
  • Kampanya kapsamında sunulan hızlar altyapıya ve hizmet alınan adresin şebekeye uzaklığına göre değişiklik gösterebilir.
  • Kampanya fiyatlarına damga vergisi dâhil olmayıp, taahhütnameden kaynaklı damga vergisi çıkacak ilk faturada yansıtılacaktır.
  • Kampanya fiyatlarına KDV ve ÖİV dâhildir.
  • Eplanet İletişim Hizmetleri AŞ kampanya süresi ve şartlarında değişiklik yapma hakkını saklı tutmaktadır.
  • Müşterinin aldığı paket ve kampanyalarla ilgili doğacak damga vergisi bir defaya mahsus ilk faturaya yansıtılır. Yürürlükteki damga vergisi oranı %0,948 (binde dokuz virgül kırk sekiz)dir.
  • Usule ilişkin hususlar hakkında Abonelik Sözleşmesi'ndeki hükümler geçerlidir.
  • Diğer Ücretler: İnternet Nakil Ücreti: 400 ₺, İnternet Borçtan Kapatma Açma Reaktivasyon Ücreti: 69,90 ₺, Hat Dondurma: 12 ayını doldurmuş tüm Abonelerimiz hat dondurma işlemi yapabilir.
  • Hat dondurma, takvim yılından bağımsız olarak, 365 günde en az 1 (bir) en fazla 180 gün olacak şekilde gerçekleştirilebilir. Takvim yılından bağımsız olarak, hattın 365 günde 2 (iki) defa dondurulması mümkündür. Hat Dondurma işlemlerinde 3 aya kadar olan dondurma işlemlerinde her hizmet için 50 ₺, 6 aya kadar olan hat dondurma işlemleri için ise 100 ₺ ücret yansıtılır.
  • Statik IP Ücreti 69,9 ₺'dir.

Modem kurulumunu nasıl yapabilirim?

Modem kurulumu için bilgisayar ve modem yanındayken 0 850 480 7333 numaralı çağrı merkezimizi arayabilir ve müşteri temsilcilerimizden destek alabilirsiniz.

Modem kurulumu için gerekli olan kullanıcı adı ve şifremi nasıl alabilirim?

Modem kurulumu için gerekli olan kullanıcı adı ve şifre aboneliğiniz aktiflendiğinde kayıtlı cep telefonunuza sms olarak gönderilecektir. Ayrıca çağrı merkezimiz aracılığı ile de kullanıcı adı ve şifreye ulaşabilirsiniz.


 

İnternete bağlantı sorunları için nereden destek alabilirim?

Bağlantı sorunu esnasında yapılması gereken işlemler;

Modemi kapatıp aç yapılması.

Kabloların doğru takılı olduğundan emin olunması.

Müşteri hizmetlerini aramadan önce modeminizin en az 5 dakika boyunca çalışıyor olması.

0 850 480 7333 Müşteri Hizmetlerinden destek alabilirsiniz. Destek almak istediğiniz zaman diliminde bilgisayar başında olmanız önem taşımaktadır.


 

Aboneliğimi nakil edebilir miyim? İşlem ücretli midir?

Aboneliğinizi nakil edebilirsiniz. Nakil işlem ücreti 400₺ dir.


 

Faturalarım için otomatik ödeme talimatı verebilir miyim?

Anlaşmalı bankalardan otomatik ödeme talimatı verebilirsiniz.

Faturamı hangi ödeme yöntemleri ile nasıl ödeyebilirim?

Değerli Müşterimiz, fatura ödemelerinizi  https://www.eplanet.com.tr/ONLINE/  internet adresimiz üzerinden banka ya da kredi kartınız ile hızlı ve güvenli şekilde gerçekleştirebilirsiniz.

*Garanti BBVA

*Türkiye İş Bankası

*Türk Ekonomi Bankası

*Tüm Şok Marketler

İnternet bankacılığı ile güvenli bir şekilde ödemelerinizi gerçekleştirebilirsiniz.

Online İşlem Merkezi şifresini nasıl öğrenebilirim?

 0 850 480 7 333 numaralı Müşteri Hizmetleri merkezimizden şifre talebinde bulunabilirsiniz.

Abonelik sırasında yanımda bulundurmam gereken evraklar nelerdir ?

Bireysel Müşteriler:

Kimlik fotokopisi ve aslı (T.C. kimlik numarası yazan herhangi bir evrak olarak nüfus cüzdanı, ehliyet, yabancı uyruklular için pasaport)


 

Şahıs Şirketleri için:

  • Vergi Levhası
  • Ticaret Sicil Belgesi (avukat, doktor ve muhasebeciler hariç)
  • Kimlik fotokopisi ve aslı
  • Şirket kaşesi

Kurumsal Müşteriler:

İşlemi yapan şirket yetkilisi ise:

  • İmza Sirküsü
  • Vergi Levhas
  • Son 6 Aya Ait Faaliyet Belgesi
  • Ticaret Sicil Gazetesi
  • Şirket yetkilisinin kimlik fotokopisi ve aslı
  • Şirket kaşesi

İşlemi yapan şirket vekili ise:

  • Vekâletname (Tam yetkili vekâletname ya da içerisinde Telekomünikasyon ibaresi geçen vekâletname)
  • Vergi Levhası
  • Faaliyet Belgesi
  • Ticaret Sicil Gazetesi
  • İmza Sirküsü
  • Şirket vekilinin kimlik fotokopisi ve aslı
  • Şirket kaşesi

Resmi Daire, Kamu İktisadi Teşebbüsleri, Büyükelçilik ve Konsolosluklar:

  • Abonelik sözleşmesi imzalamaya yetkili kılınan şahıs/şahısların veya yetkili temsilcinin yetkisinin kapsamı
  • Yetkili olduklarına dair imza sirküleri
  • Kimlik fotokopisi ve aslı
  • Bağlı bulunan kurumdan yetki belgesi
  • Vergi muafiyetinden faydalanan kurumların yıllık vergi muafiyet karnesi

Dernek, Kooperatif, Vakıflar:

  • Abonelik başvurularında Karar Defterindeki internet abonelik başvurusu ile ilgili alınan kararın bulunduğu sayfanın fotokopisi
  • Dernek Tescil Numarasını gösterir belgenin fotokopisi

Siyasi Partiler:

  • 2820 sayılı Siyasi Partiler Kanununun 71'inci maddesinde yetkili organlarca yetkilendirildiklerine dair belge

Çağrı Merkezinize hangi saat dilimlerinde ulaşabilirim?

Çağrı Merkezimize 09:00-23:00 saat aralığında ulaşabilirsiniz, bu saat dışında yaptığınız aramalar için kayıt alınacak ve müşteri temsilcilerimiz çalışma saatleri içerisinde size geri dönüş sağlayacaktır.

İptal sırasında modem teslimatı yapmam gerekiyor mu? Gerekiyor ise nereye teslim edebilirim?

Eplanet tarafından size kiralanan modemler, çalışır durumda ve tüm parçaları eksiksiz olarak 0850 480 7 333 numaralı Eplanet Müşteri Hizmetlerimizin belirteceği yöntem ile 15 gün içerisinde teslim edilmelidir. Teslim edilmemesi ya da eksik/arızalı teslim edilmesi durumunda, modem ücreti abonelik sözleşmesinin imzalandığı tarihteki cari fiyatı üzerinden son faturanıza yansıtılır.


 

Eğer modemi kiralama değil, satın alma yolu ile temin ettiyseniz modem size aittir.

İptal sırasında evrak iletmeli miyim?

İptal formunun çıktısının alınarak, eksiksiz olarak doldurulup imzalanarak, kimlik fotokopisi ile birlikte 0850 480 7 333 numaralı Eplanet Müşteri Hizmetlerimize iletilmesi durumunda iptal talebiniz alınacaktır.

BİLGİLERİNİZİ BIRAKIN

BİZ SİZE ULAŞALIM!