100 Mbps’e kadar
369,90 TL
LİMİTSİZ İNTERNET
İlk 3 Ay
Sonraki aylarda 479,90₺
BaşvurModem kurulumunu nasıl yapabilirim?
Modem kurulumu için bilgisayar ve modem yanındayken 0 850 480 7333 numaralı çağrı merkezimizi arayabilir ve müşteri temsilcilerimizden destek alabilirsiniz.
Modem kurulumu için gerekli olan kullanıcı adı ve şifremi nasıl alabilirim?
Modem kurulumu için gerekli olan kullanıcı adı ve şifre aboneliğiniz aktiflendiğinde kayıtlı cep telefonunuza sms olarak gönderilecektir. Ayrıca çağrı merkezimiz aracılığı ile de kullanıcı adı ve şifreye ulaşabilirsiniz.
İnternete bağlantı sorunları için nereden destek alabilirim?
Bağlantı sorunu esnasında yapılması gereken işlemler;
Modemi kapatıp aç yapılması.
Kabloların doğru takılı olduğundan emin olunması.
Müşteri hizmetlerini aramadan önce modeminizin en az 5 dakika boyunca çalışıyor olması.
0 850 480 7333 Müşteri Hizmetlerinden destek alabilirsiniz. Destek almak istediğiniz zaman diliminde bilgisayar başında olmanız önem taşımaktadır.
Aboneliğimi nakil edebilir miyim? İşlem ücretli midir?
Aboneliğinizi nakil edebilirsiniz. Nakil işlem ücreti 400₺ dir.
Faturalarım için otomatik ödeme talimatı verebilir miyim?
Anlaşmalı bankalardan otomatik ödeme talimatı verebilirsiniz.
Faturamı hangi ödeme yöntemleri ile nasıl ödeyebilirim?
Değerli Müşterimiz, fatura ödemelerinizi https://www.eplanet.com.tr/ONLINE/ internet adresimiz üzerinden banka ya da kredi kartınız ile hızlı ve güvenli şekilde gerçekleştirebilirsiniz.
*Garanti BBVA
*Türkiye İş Bankası
*Türk Ekonomi Bankası
*Tüm Şok Marketler
İnternet bankacılığı ile güvenli bir şekilde ödemelerinizi gerçekleştirebilirsiniz.
Online İşlem Merkezi şifresini nasıl öğrenebilirim?
0 850 480 7 333 numaralı Müşteri Hizmetleri merkezimizden şifre talebinde bulunabilirsiniz.
Abonelik sırasında yanımda bulundurmam gereken evraklar nelerdir ?
Kimlik fotokopisi ve aslı (T.C. kimlik numarası yazan herhangi bir evrak olarak nüfus cüzdanı, ehliyet, yabancı uyruklular için pasaport)
Şahıs Şirketleri için:
İşlemi yapan şirket yetkilisi ise:
İşlemi yapan şirket vekili ise:
Çağrı Merkezinize hangi saat dilimlerinde ulaşabilirim?
Çağrı Merkezimize 09:00-23:00 saat aralığında ulaşabilirsiniz, bu saat dışında yaptığınız aramalar için kayıt alınacak ve müşteri temsilcilerimiz çalışma saatleri içerisinde size geri dönüş sağlayacaktır.
İptal sırasında modem teslimatı yapmam gerekiyor mu? Gerekiyor ise nereye teslim edebilirim?
Eplanet tarafından size kiralanan modemler, çalışır durumda ve tüm parçaları eksiksiz olarak 0850 480 7 333 numaralı Eplanet Müşteri Hizmetlerimizin belirteceği yöntem ile 15 gün içerisinde teslim edilmelidir. Teslim edilmemesi ya da eksik/arızalı teslim edilmesi durumunda, modem ücreti abonelik sözleşmesinin imzalandığı tarihteki cari fiyatı üzerinden son faturanıza yansıtılır.
Eğer modemi kiralama değil, satın alma yolu ile temin ettiyseniz modem size aittir.
İptal sırasında evrak iletmeli miyim?
İptal formunun çıktısının alınarak, eksiksiz olarak doldurulup imzalanarak, kimlik fotokopisi ile birlikte 0850 480 7 333 numaralı Eplanet Müşteri Hizmetlerimize iletilmesi durumunda iptal talebiniz alınacaktır.